ÇÖZÜMLER

Çözümler

CRM projelerinin kullanımsal ve hedeflenen gelişimi karşılama istatistiklerinin sonuçlarına göre %49'luk bir oran kullanıcı adaptasyonu ile ilgilidir. Bu projeler teknik anlamda CRM sistem altyapısının yetersiz olmasından değil, kullanıcı uyarlamasının hatalı yapılmış olmasından kaynaklanmaktadır.

Bir çok insan basit bir arayüzün ve ne kadar az tıklama gerektirirse, bir projenin o kadar başarılı olacağına inanmaktadır. Ancak biz inanıyoruz ki bir projenin başarısı birden fazla ölçüte bağlıdır.

İleri seviyeli kullanıcı adaptasyonunun anahtarı; kullanıcıyı anlama, yapılan çalışmanın önemi, sistemi kullanacak olan kişileri ilgilendiren ve değişiklik dengesini sağlayabilecek, iyi düşünülmüş bir iletişim ve eğitim planı geliştirerek bunu iyi tasarlanmış br sistem ile birleştirmektir. Bu plan şirketlere özgü olması gerektiği gibi sektörel kültürü tanımalı, organizasyonel farklılıkları gözetmelidir.

Tüm bunların yanı sıra, mevcut CRM uygulaması deneyimlerimizi proje ekibinin bir parçası olarak birlikte çalışmak da dahil olmak üzere sizinle paylaşarak kuruluşa ait ihtiyaçlara göre tamamen özelleştirilmiş bir CRM benimseme programı oluşturmaya çalışmaktayız. Süreç içerisindeki bire bir analiz toplantıları, online toplantılar ve eğitim çalışmaları da buna dahildir. Proje öncesi, proje aşaması ve sonrasında ihtiyaç duyulan her türlü rehberlik ve destek çalışmaları uzman ekibimiz tarafından sağlanmaktadır.