ENDÜSTRİLER

Şirketlerdeki satın alma akışları ve onaylama işlemleri sırasında yaşanan aksaklıkları ve bu yuzden gerçekleşen zaman kayıplarına yönelik olarak CRM sistemi ile rahatlıkla takip edebileceğiniz bir onay mekanizması kurgusu sunuyoruz.

Departmanlar arası onay trafiğinde bekleyen ve zaman kaybına neden olan, kaybolan, reddedilen tüm doküman takibi işlerinizi tek bir ekran üzerinden hatta mailinizden bile takip edebileceğiniz bir doküman yönetimi sistemi hazırlıyoruz.

Departmanlara ve bölgelere gore ayrılmış olan talepleriniz yine aynı sekilde ilgili departmana gidecek şekilde belirlemiş olduğunuz yetkililerin onayına hem mail hem tablo hem uyarı yoluyla gönderilebilir. Böylece onaylanma sırası gelen belge vakti ile ilgili yetkiliye ulaşmış olur.

Bu dokümanlar ilgili birim için alınan teklif seçeneklerini çerebileceği gibi bütçe takibini, faturaları, ekleri ya da sözleşme örneklerini de içerebilceğinden aynı dosyanın defalarca kopyalanıp elden ele gitmesine gerek kalmaz.Takımlar arası yetki dahilinde gizli tutulması gereken belgeler ya da departmanlara gore gösterilen alanlar ile her takım/ departman kendi konusunu onaylayarak bir sonraki adıma kolaylıkla gönderebilir.

Yetkili personel ilgili formu yetkisi dahilinde çıktı alabilir, gizleyebilir, yeni ekler ekleyebilir.Kendi departmanı dışındaki bir personel yetkisi yok ise bu dokümanları ne görebilir ne müdahale edebilir. Belge güvenliği ile ilgili tüm işlemlerinizde yetki kontrolü konularak tüm birimler arası, onaylayan kullanıcılar arası bölümler, ekler , veriler gizlenip açılabilir. Sistemde oluşturulan ve onaylanan tüm dokümanlar şirketinize özel baskı formlarında şablonlar halinde hazırlanabilir ve dilediğiniz pdf,word,excel,pptx formatta indirilebilir,çıktı alınabilir, mail gönderilebilir.

Reddedilen tüm belgeler reddedildi bilgisi ile hazırlayan kişiye mail, görünüm ya da liste ekranları ile bilgilendirme yapılabilir, aynı şekilde onaylanan belgeler de bilgilendirme ve listeleme yoluyla da takip edilir.