ENDÜSTRİLER

Birbirinden bağımsız temsilciliklerinizin,bayiliklerinizin takibini tek bir sistem ile, ortak ekranlar üzerinden yapmak aslında okadar da zor değil...

Şubelerdeki işleyişin mevcut sistemini bozmadan, girilen tüm sistem datalarını tek bir platform üzerinde toplayarak tüm girdileri,çıktıları, aylık raporları zahmetsizce çekebilmenizi sağlıyoruz.

Grafikler ve listeler ile yöneticinizin ekranında hem günlük tüm hareketler, haftalık değerlendirmeler ve aylık raporlar aktif şekilde hem de sadece yetkisi dahilinde kendisinin görebileceği bir şekilde sunulabildiği gibi, isteği doğrultusunda paylaşıma da açılabilmektedir.

Bu aşamada her kullanıcının kendini ilgilendiren bölümler de göz önünde bulundurularak her biri için özel görünümler ve listeler hazırlıyoruz. Böylece çoğu zaman tek bir buton ile ihtiyacınız olan tüm ilerleme raporu ekranınıza gelebiliyor.

Mobil uygulamanız ya da web sayfanız aracılığı ile ortak çalışabilen CRM sisteminiz sayesinde kullanıcıların iletmesi gereken verileri farklı platformlar aracılığı ile de sistem içerisindeki veri tabanınıza yükleyebilecekleri yine aynı şekilde kullanıcılara ihtiyaçları olan verileri veritabanınızdan çekerek kendi raporlarını hazırlamalarını sağlayabilecek bir yapı sunuyoruz.

Şubelere ait ürün tedarik takibi,talep –şikayet yönetimi,etkinlik yönetimi, randevu, ziyaret takvimi ya da kazanç raporlarını dinamik alanlar ile kontrol edebilir, kullanıcıların mobil ya da web platformlardan ofis dışındayken de veri aktarımı yapmasını sağlayabilirsiniz.

Her bir şubeye ya da temsilciliğe özel olarak sınıflandırılabilir özelliklerden yola çıkarak bu kayıtları birbirinden bağımsız olarak sistemde tutarken, hesaplama algortimalarının aktif olarak kullanılması ile yapılması gereken fatura tutarları,ürün kesintileri, yarışma ödülleri gibi hesaplamaları otomatik olarak yapabilirsiniz. Böylece her kayda ait özel indiirm, tutar ya da ödül tıutarları karşınıza hazır olarak getirebilirsiniz.

Şubeleriniz ihtiyaçlarını ve taleplerini kendi cihazları üzerinden tarafınıza iletmesini,bu iletilerin birim / takım yöneticilerine direkt olarak iletilirken oluşturduğumuz görev yönetimi akışları ile sorunu normalden daha kısa sürede çözüme ulaştırmanızı ve şubelere dönüş yapabilmenizi sağlıyoruz.